Business-Relations.pl

Case

Którego operatora płatności internetowych wybrać?

Coraz więcej osób korzysta z zakupów przez internet. Tego typu zakupy są wygodne, nie trzeba wychodzić z domu. Wystarczy kilka kliknięć i klient ma dokładnie to, czego chciał. Powstają coraz to nowe sklepy internetowe oferujące bogaty asortyment w różnych dziedzinach. Sklepy prowadzące działalność przez internet mają do dyspozycji kilka systemów płatności internetowych. Jednakże na rynku króluje Dotpay oraz PayU. Które rozwiązanie jest lepsze?

Czytaj więcej: Którego operatora płatności internetowych wybrać?

Sage Symfonia

Sage Group plc to wielonarodowe przedsiębiorstwo z siedzibą główną w Newcastle upon Tyne w Wielkiej Brytanii, które zajmuje się dostarczaniem oprogramowania wspomagającego zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Firma została założona w roku 1981, od roku 1989 jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (LSE), zaś od 1999 roku należy do grona spółek zaliczanych do indeksu FTSE 100. Firma ma swe oddziały w 24 państwach świata i jest największym światowym dostawcą rozwiązań IT dla małych firm.

Sage Group plc jest patronem sali koncertowej Sage Gateshead w Gateshead, która została otwarta 17 grudnia 2004r.

Czytaj więcej: Sage Symfonia

Nowe miejsca pracy

Case for Investing in Europe 2014 to najnowsze badanie przeprowadzone przez Josepha Quinlanaamerykańskiego Centrum Stosunków Transatlantyckich (Center for Transatlantic Relations). Z raportu wynika, że pomimo kryzysu w strefie euro, region ten wciąż przedstawia dla amerykańskich przedsiębiorców ogromne możliwości i pozostaje dla biznesowej Ameryki najbardziej dochodową częścią świata. Kryzys zadziałał jak katalizator reform w strukturach europejskich. W ich rezultacie Europa stanie się – w perspektywie długoterminowej – silniejsza. Nie wolno zapominać jednak, że pomimo kryzysu Unia Europejska pozostaje największą i najbogatszą gospodarką na świecie.

Czytaj więcej: Nowe miejsca pracy

Tłumaczenia techniczne i ich lokalizacja, czyli jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta

Nie samym słowem tłumacz żyje. Słowa, choć to dla nich podstawowe narzędzie pracy, przetłumaczone na język obcy literalnie, nie zawsze oddają sens wypowiedzi, emocje czy intencje nadawcy. Dlatego też, coraz częściej mówi się nie o tłumaczeniu, a o lokalizacji właśnie. Czym jest i dlaczego jest tak ważna w przypadku tłumaczeń technicznych?

Czytaj więcej: Tłumaczenia techniczne i ich lokalizacja, czyli jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta

Waluta w firmie

 W ramach cyklu Letnia Akademia Biznesu 2013 zorganizowanego przez Enterprise Europe Network odbyło się seminarium zatytułowane „Porozmawiajmy o finansach – transakcje walutowe”. Spotkanie poprowadził Piotr Rybicki, biegły rewident, specjalizujący się w finansach firm szczególnie z sektora MŚP.

Podczas spotkania przybliżono problematykę operacji walutowych i ich wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Poruszono zarówno aspekty księgowe, jak i finansowe, ale przede wszystkim aspekty biznesowe i menadżerskie podejście do zagadnień opcji, kontraktów, kursów i różnic walutowych.

Czytaj więcej: Waluta w firmie

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782