Business-Relations.pl

Zarządzanie

Benefity w pracy

Benefity w pracy - narzędzie motywacji pracowników czy podstawa w każdej firmie?

Benefity pracownicze w dzisiejszych czasach cieszą się coraz większą popularnością zarówno w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Świadczenia pozapłacowe są już standardem, który większość pracowników traktuje jak podstawę, podobnie jak wynagrodzenie. Według dwuczynnikowej teorii Herzberga pensja, bezpieczeństwo, warunki pracy, a także stosunki międzyludzkie i benefity dla pracowników w pracy zaliczane są do tzw. „czynników higieny” mających na celu niwelowanie stanu niezadowolenia pracownika i są niezwykle ważne w każdej firmie. 

Czytaj więcej: Benefity w pracy

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782