Działajmy razem by pokonać raka piersi Estée Lauder Companies w kampanii na rzecz walki z rakiem piersi – Limitowana edycja The Lip Balm La Mer i Art Stick Duo Bobbi Brown
Październik będący miesiącem walki z rakiem piersi to miesiąc, w którym ma miejsce coroczna kampania Różowej Wstążeczki na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign, zainicjowana w 1992 r. przez Evelyn H. Lauder. Misja jest kontynuowana przez Elizabeth Hurley, globalną ambasadorkę Kampanii BCA oraz Williama P. Lauder’a, dyrektora wydawniczego Estée Lauder Companies.
Jej główny cel to walka z rakiem piersi poprzez zwiększanie świadomości na temat choroby oraz wspieranie badań medycznych. Jak co roku 15 marek kosmetycznych Estée Lauder połączy siły, by wspierać Fundację, udostępniając do sprzedaży specjalne edycje produktów. Również marki La Mer i Bobbi Brown, przygotowały limitowane wersje kosmetyków oznaczonych różową wstążeczką. W trakcie kampanii w sprzedaży dostępna bedzie specjalna edycja balsamu do ust Lip Balm La Mer, idealnego na jesienne chłody, oraz zestaw 2 pomadek do ust w kredce
Bobbi Brown Art Stick Duo.
Bobbi Brown – Art Stick Duo
Zestaw 2 nasyconych intensywnym kolorem, trwałych pomadek do ust w kredce.
W zestawie znajduje się także temperówka.
Cena: 223,00 zł.
Pojemność: 5,6 g każda
www.bobbibrowncosmetics.com #BCAstrength
LA MER The Lip Balm
Luksusowa, głęboko odbudowująca formuła w limitowanym opakowaniu zaprojektowanym z myślą o październiku błyskawicznie zmiękcza
i odmładza przesuszoną skórę ust, zapewniając jej uczucie ulgi.
Pojemność: 9 g
Cena: 245 PLN
www.lamer.com #BCAstrength
20% ceny detalicznej produktu przekazywane jest na badania nad rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie.
WIĘCEJ INFORMACJI: