Gazela Biznesu dla Bioderma

 gazela1Już kolejny rok z rzędu Laboratoire Dermatologique Bioderma otrzymuje nagrodę Gazela Biznesu, przyznawaną najbardziej dynamicznym przedsiębiorstwom na rynku.

Dnia 8 marca 2012 r. w Teatrze Słowackiego w Krakowie odbyła się uroczysta Gala Gazel Biznesu. W 12-tej edycji rankingu najbardziej dynamicznych polskich przedsiębiorstw także Firma  Laboratoire Dermatologique BIODERMA POLAND Sp. z o.o. została wyróżniona tytułem „Gazela Biznesu 2011”. Warto podkreślić, że to już druga nagroda Gazela Biznesu dla Bioderma.

 Wyróżnienie to potwierdza sukces firmy na polskim rynku i potwierdza, że Bioderma jest wiarygodnym partnerem dla swoich klientów, gdyż tytuł Gazele Biznesu 2011 – był przyznawany przedsiębiorstwom, które w latach 2008-2010 nie odnotowały straty i z roku na rok mają udokumentowany wzrost przychodów – co w dobie wszechobecnego kryzysu nie jest łatwym zadaniem.

Według danych IMS Health rynek dermokosmetyków w Polsce odnotowuje spadek sprzedaży w ostatnim okresie[1], jednak firma Bioderma od początku swojej działalności uzyskuje dwucyfrowe wzrosty. Słabsza kondycja rynku dermokosmetycznego nie wpłynęła na wyniki sprzedaży spółki. Swój sukces firma zawdzięcza innowacyjności, elastyczności i dbaniu o najwyższą jakość, którą stara się aplikować na wszystkich polach aktywności. 

„Bardzo nam zależy na bliskiej współpracy z naszymi klientami i na budowaniu pozytywnego wizerunku marki, dlatego też staramy się natychmiast reagować na zmieniającą się sytuację na rynku – i tak przygotować ofertę, aby być partnerem dla naszych klientów i w pełni spełniać ich oczekiwania. Gazela biznesu – to duże wyróżnienie, ale także spore wyzwanie, mogę jednak zapewnić, że Bioderma będzie starać się sprostać wszelkim rynkowym zawirowaniom i dostarczać swoim kontrahentom i pacjentom najlepsze rozwiązania także w kolejnych latach” – podkreśla dyrektor generalny Bioderma w PolsceElżbieta Kicińska-Baran.

 Tytuł Gazela Biznesu dla Bioderma to także dobra rekomendacja i niejako list polecający firmę wszystkim kontrahentom i klientom firmy – tym aktualnym i tym którzy pojawią się w przyszłości.

Zapraszamy do współpracy!


[1] Dane za okres 2008-2011

Dodaj komentarz