Amerykański sen – Kate Upton

Urodzona na Florydzie Kate Upton o karierze modelki marzyła od dziecka. Od czasu, gdy trzy lata temu podpisała umowę z IMG Models, dwudziestojednoletnia dziś blondynka szturmem zdobywa świat mody. W ciągu ostatnich dwóch lat Kate pojawiła się na okładce legendarnego Sports Illustrated Swimsuit, a w grudniu 2013 r. jej zdjęcie, autorstwa słynnego Mario Testino, opatrzone wiele mówiącym podpisem „Amerykański sen: Jak Kate Upton została najseksowniejszą modelką pod słońcem”, znalazło się na pierwszej stronie amerykańskiego Vogue’a. Ostatnimi czasy Upton zaszczyciła również swoją urodą okładkę jubileuszowego wydania obchodzącego stulecie istnienia magazynu Vanity Fair izdobyła tytuł Modelki Roku 2013, goszcząc w międzyczasie w takich programach jak Jimmy Kimmel, Late Night with Jimmy Fallon, The Ellen Show, The Late Show, Saturday Night Live, The Dan Patrick Show czy Le Grand Journal.

 

Jej nazwisko należy do najczęściej wyszukiwanych w Google, wyrazy uznania pod jej adresem pojawiły się m.in. w New York Timesie i w niezliczonych publikacjach, a jej konto na Twitterze zgromadziło już ponad milion fanów.

Kate wystąpiła na okładce takich czasopism jak włoski i brytyjski Vogue, CR Fashion Book, Cosmopolitan, ELLE, francuska edycja ELLE, GQ, włoski GQ, niemiecki GQ, Jalouse, Sunday Times Style, Esquire, The Daily oraz Muse Magazine. Wzięła udział w edytorialach modowych dla amerykańskiego i hiszpańskiego Vogue’a, V Magazine, Harper’s Bazaar oraz rosyjskiego Interview i współpracowała z takimi fotografami jak Mario Testino, Steven Meisel, Terry Richardson, Alasdair McLellan, Bruce Weber, Sebastian Kim, Guy Aroch, Matt Jones, Miguel Reveriego, Norman Jean Roy, Josh Olins, Gilles Bensimon, Yu Tsai, Sebastian Faena, Walter Iooss, Ellen von Unwerth czy Stewart Shining.  Jako ulubienica największych osobistości świata mody, takich jak Stephen Gan, Tonne Goodman, Carlyne Cerf, Carine Roitfeld czy Katie Grand, Upton znalazła się również w katalogu wystawy “Schiaparelli and Prada: Impossible Conversations”, która odbyła się w Metropolitan Museum of Art’s w2012 r. Models.com nie szczędzi modelce pochwał: “Błyskawiczny sukces Kate Upton sprawił, że świat mody zadrżał w posadach, a najseksowniejsze modelki świata zyskały groźną konkurentkę.  I choć sesja zdjęciowa w kostiumie kąpielowym dla Sports Illustrated stanowiła naprawdę mocne wejście, Kate wie, jak z każdą kolejną okładką umiejętnie budować napięcie. Od niepamiętnych czasów żadna debiutantka nie odniosła w tak krótkim czasie równie spektakularnego sukcesu!”. 

Zamieszczony przez Kate na YouTube filmik, w którym tańczy do utworu  Cali Swag District “Teach Me How to Dougie” przez wiele tygodni utrzymywał się na pierwszym miejscu wśród najczęściej oglądanych klipów na Twitterze i Google. Upton ma na swoim koncie wiele internetowych hitów z prawdziwego zdarzenia, a  wyżej wspomniany film obejrzało dotychczas ponad 8 milionów widzów.

Zachwycająca energiczną osobowością i nieziemską figurą, Kate była twarzą takich marek jak David Yurman, Sam Edelman, Accessorize, Guess Lingerie, Guess Jeans, Guess Accessorize, Liverpool, Dylan George czy Dooney & Burke. Współpracowała również z Gillette, Skullcandy Headphones  oraz z Beach Bunny Swimwear, dla której zaprojektowała kolekcję kostiumów kąpielowych. Ma w swoim dorobku udział w kampaniach reklamowych dla takich firm jak Carl’s Junior czy Sob, a obecnie występuje w reklamie Mercedesa-Benza.
Mieszkająca w Nowym Jorku Upton jest pięciokrotną mistrzynią świata w jeździectwie i wielką miłośniczką sportu.

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się więcej, prosimy odwiedzić profil Kate na Twitterze – @kateupton.

Dodaj komentarz