Jeans for us!

 Demi_27_Maya_M_Kowalczyk2_1„Jeans for us!” to nowa odsłona Levi’s® Curve ID. Jesień/zima 2011 to kolejna odsłona kobiecej linii Levi’s® Curve ID, która wykorzystuje rewolucyjny system oparty na dobieraniu dżinsów według kształtu nie rozmiaru! Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu każda kobieta może znaleźć swoje idealne dżinsy, niezależnie od tego czy jej sylwetka jest prosta, bardzo zaokrąglona, wręcz pełna, czy może znajduje się gdzieś pomiędzy. W tym sezonie marka Levi’s® wprowadza jeszcze więcej stylów, tkanin i wykończeń w linii Levi’s® Curve ID, w tym ekologiczne Levi’s® Water<Less™, dżinsy ze stretch’u czy te w wydaniu sztruksowym! Wszystkie modele oferowane w stylowej i wyrazistej kolorystyce. Polecam Levi’s® Curve ID – Maya M. Kowalczyk, ambasadorka kampanii „Jeans for us!”.

Demi_27_Maya_M_Kowalczyk_1Według kobiet z całego świata, zaraz po strojach kąpielowych i bieliźnie zakup dżinsów jest tym najtrudniejszym! Levi’s® wraz ze swoją kampanią Jeans for Us! pragnie nagłośnić rozwiązanie tego problemu. Wszystko to dzięki systemowi Levi’s® Curve ID, który umożliwia kobietom o różnych kształtach znalezienie tej perfekcyjnej pary dżinsów!

Kampania „Jeans for us!” – „Dżinsy dla nas!” celebruje rewolucyjny system dopasowania dżinsów Levi’s® Curve ID, według którego to nie obwód w pasie jest najważniejszy, ale zaokrąglenia kobiecego ciała!. „Stworzyliśmy kroje dedykowane trzem typom sylwetek o zróżnicowanych kształtach, tym samym umożliwiając kobietom znalezienie idealnie dopasowanego modelu oraz finalnie pomagając im poczuć się pewnie i sexy w dżinsach” mówi Katarzyna Węsławowicz, Consumer Marketing Manager dla marki Levi’s® w Europie Wschodniej.

W październiku i listopadzie marka Levi’s® organizuje specjalne kobiece eventy Levi’s® Curve ID. Są one częścią kampanii Jeans for Us! – Dżinsy dla nas!. Hasło przewodnie spotkań brzmi: Dziewczyny wszystkich rozmiarów łączcie się! Podczas tych specjalnych dni Levi’s® Curve ID każda kobieta będzie miała możliwość znalezienia swoich doskonałych dżinsów! Dodatkowo Paniom, które wejdą na www.milionkobiet.ok/Levis i odnajdą swój Curve ID zostanie nadany specjalny KOD, z którym jeżeli pojawią się we wskazanym sklepie Levi’s® (szczegóły odnośnie dat i lokalizacji na www.milionkobiet.pl/Levis oraz www.facebook.com/Levis) i wezmą udział w sesji zdjęciowej w idealnie dopasowanych Levi’s® Curve ID, będą miały szansę wygrać super nagrody! Na laureatki czeka wycieczka do Londynu dla siebie i swoich dwóch przyjaciółek, 3 zaproszenia na zakupy (każde o wartości 1000PLN), 20 par dżisnów Levi’s® Curve ID  oraz 300 koszulek Levi’s®! „Poprzez naszą akcję chcemy, chcemy pokazać, że znalezienie idealnie leżących dżinsów wcale nie jest niemożliwe, a dając kobietom wyjątkową okazję do wzięcia udziału w profesjonalnej sesji w swoich idealnie dopasowanych dżinsach Levi’s® Curve ID idziemy nawet o krok dalej ” dodaje Katarzyna Węsławowicz.

O marce Levi’s®

Marka Levi’s® jest uosobieniem klasycznego amerykańskiego stylu i swobody. Od czasu wynalezienia przez Levi Strauss & Co. w 1873, jeansy Levi’s® zyskały miano najbardziej rozpoznawanych i naśladowanych ubrań na świecie, które utrzymują lojalność użytkowników przez pokolenia. Współcześnie portfolio Levi’s® rozwija bezustannie innowacyjnego ducha, który jest niezrównany w odzieżowym przemyśle. Nasz szeroki wybór najlepszej oferty odzieży z jeansu oraz szereg akcesoriów na rynku dostępny jest w więcej niż 110 krajach, dając możliwość każdemu człowiekowi na całym świecie stworzenie własnego (unikalnego) stylu. Aby dowiedzieć się więcej na temat produktów i marki Levi’s® zapraszamy do odwiedzania www.levi.com.

 

Dodaj komentarz