Witam Państwa serdecznie !
Obsługa klienta – temat dobrze znany ? Spójrzcie do źródła współczesnej wszechwiedzy : – Googli. Spróbujcie poszukać u Kotlera, w podręcznikach akademickich, encyklopediach. Przeglądnijcie hasłową listę publikacji w bibliotekach. Nie znajdziecie tam nawet definicji !
Wiesław Bełz
Zapraszamy w imieniu organizatora na pierwszą polską konferencję poświęconą zagadnieniom obsługi klienta Silesia 2011 „Od elementarnej obsługi klienta do systemu stanowiącego skuteczny czynnik walki konkurencyjnej”. Szczegóły : http://ok-poland.pl/info.htm.
Obsługa klienta – temat dobrze znany ? Spójrzcie do źródła współczesnej wszechwiedzy : – Googli. Spróbujcie poszukać u Kotlera, w podręcznikach akademickich, encyklopediach. Przeglądnijcie hasłową listę publikacji w bibliotekach. Nie znajdziecie tam nawet definicji !
Ktoś jednak na pewno powie: ale przecież tyle się o tym mówi, jest tylu specjalistów, tak długa jest lista szkoleń. Co z tego? Twierdzę, że obsługa klienta to sfera mitów, półprawd i ludowych przysłów. Przesadzam ?
Oto kilka pytań skłaniających do refleksji:
– czy dobra obsługa polega na tym, że „frontmani” firmy są uprzejmi dla swoich klientów? Czy tylko na tym?
– a może niekoniecznie muszą tacy dla nich być i to także będzie dobra obsługa?
– czym się różni dobra obsługa w Polsce od tej w Stanach?
– czym jest system obsługi klienta i czym się różni od dobrej obsługi klienta ale intuicyjnej?
Na konferencji, pierwszej takiej konferencji w naszym kraju zamierzamy zaprezentować Państwu uporządkowany kawałek wiedzy na temat OK, a co więcej bardziej go jeszcze uporządkować! Zamierzamy pokazać uwarunkowania, nowoczesne rozwiązania, a nade wszystko liczne, liczne przykłady różnych rozwiązań w różnych branżach.
Warto na te dwa dni przybyć do Katowic. I spędzić je na prezentacjach, sesjach dyskusyjnych, warsztatach.
Zapraszamy !
Wiesław Bełz wraz z zespołem organizacyjnym konferencji