Wspierając edukację i badania medyczne

Kampania The Estée Lauder Companies Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi – Limitowana edycja The Hand Treatment La Mer i Lip Gloss Bobbi Brown.

Jesień 2014 to dla The Estée Lauder Companies kolejna edycja globalnej Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Kampania Różowej Wstążki prowadzona każdego roku, jest kontynuacją działań na rzecz zdrowia kobiet, które rozpoczęła Evelyn H.Lauder, inicjatorka i współtwórczyni BCA. W tegorocznej edycji marki kosmetyczne Estée Lauder wesprą zbiórkę funduszy na rzecz The Breast Research Foundation®, która prowadzi działania profilaktyczne, rozwija edukację oraz wspiera badania medyczne nad nowotworami piersi. Wśród nich znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown.

 

 

W czasie kampanii w sprzedaży dostępna będzie specjalna edycja kremu do rąk The Hand Treatment La Mer, a także kolekcja błyszczyków do ust Bobbi Brown w różowych odcieniach. Część dochodu ze sprzedaży produktów wesprze badania fundacji.

LA MER The Hand Treatment

Kojące składniki nawilżające zawarte w The Hand Treatment natychmiast łagodzą skórę dłoni, jednocześnie zmniejszając w wyraźny sposób starcze plamki. Opracowany z wykorzystaniem bogatego w odżywcze składniki Miracle Broth™ od La Mer, The Hand Treatment poprawia ogólną kondycję skóry, dzięki czemu ręce wyglądają młodziej i są bardziej miękkie.

Kluczowe składniki:

  • Algi morskie – reagujące na światło algi wiążą wilgoć w skórze, jednocześnie wytwarzając ochronną barierę z substancji zmiękczających, aby zapobiegać odwodnieniu i chronić skórę.
  • Kompleks rozświetlający skórę – stworzony z silnie działających przeciwutleniaczy; pomaga optycznie zmniejszyć przebarwienia, jednocześnie zapobiegając ich powstawaniu w      przyszłości. Dostarczony za pomocą Deconstructed Waters™ La Mer, pomaga poprawić koloryt i klarowność skóry.
  • Namegnetyzowany turmalin i morskie/witaminowe aktywne składniki – piezoelektryczne minerały zmieniają masaż w energię, która błyskawicznie poprawia krążenie, odświeżając wygląd skóry.      Połączone z morskimi i witaminowymi aktywnymi składnikami odmładzają i odświeżają dłonie.

Aplikacja: Należy rozprowadzić na dłoniach i ramionach, a następnie wmasować w skórę. Krem należy stosować dwa razy dziennie lub w ciągu dnia, ilekroć dłonie potrzebują odświeżenia i odprężenia. Kosmetyk można stosować także na stopy, pięty, lub skórki – wszędzie tam, gdzie skóra jest sucha, szorstka lub spękana.

Pojemność: 50 ml

Cena: 215 PLN

Produkt dostępny w wybranych perfumeriach Douglas i salonie firmowym Estee Lauder w Galerii Mokotów.

Bobbi Brown Lip Gloss

Dla każdej kobiety, która lubi połysk na ustach, Bobbi Brown stworzyła blyszczyki w dziewczęcych odcieniach różu, które nadają naturalny kolor ustom jednocześnie je pielęgnując.

Kluczowe składniki:

  • Olejki Jajoba i Awokado natychmiast nawilżają
  • Ekstrakt z Aloesu koi usta
  • Przeciwutleniacze Witamina C i E chronią przed działaniem wolnych rodników
  • Witamina A redukuje widoczność niewielkich linii
  • Wanilia nadaje miły zapach

Pojemność: 4 x 4 ml

Cena: 165 zł

Kwota dotacji: 20% dochodów ze sprzedaży produktów limitowanych edycji przekazywane jest na badania nad lekiem na rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym Szczecinie.

Produkt dostępny w wybranych perfumeriach Douglas oraz salonie formowym Bobbi Brown w CH Pl. Unii Lubelskiej.

 ***

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder

Kampania BCA która została zapoczatkowana w 1992 r., prowadzona jest dzisiaj w ponad 70 krajach. W jej wyniku zebrano ponad 35 milionów dolarów, dzięki których ufundowano 140 grantów Breast Cancer Research Foundation® (Fundacji Badań nad Rakiem Piersi) na badania medyczne. Tegoroczna edycja będzie obfitować w rozmaite działania informacyjne i profilaktyczne. Rozdawane będą miliony słynnych Różowych Wstążek oraz broszury informujące o korzyściach płynących z wczesnego wykrycia choroby oraz rozpowszechniające informacje na temat zdrowia piersi. Sprzedaż limitowanych edycji renomowanych kosmetyków, pozwoli zebrać fundusze na kolejne działania Kampanii. W ramach Global Illumination Initiative na różowo zostaną podświetlone najbardziej znane budynki i zabytki na całym świecie, aby zwrócić uwagę na problem raka piersi wśród kobiet. Znane osobistości wezmą udział w działaniach jako Światowi Ambasadorzy Kampanii Różowej Wstążki.

WIĘCEJ INFORMACJI:

www.bcacampaign.com

www.facebook.com/bcacampaign

Dodaj komentarz