Nowa siła polskiej marki – Runmageddon S.A.

Twórcy Runmageddonu robią kolejny krok naprzód. Powołują nową spółkę, której głównym celem jest wyjście poza granice Polski i zagraniczna ekspansja marki.

 

Runmageddon – marka ekstremalnych biegów z przeszkodami każdego roku zyskuje na popularności i zachęca do startu coraz większą grupę Polaków. W 2014 roku Jaro Bieniecki, pomysłodawca Runmageddonu powołał do życia spółkę Extreme Events, która do dnia dzisiejszego organizuje najbardziej ekstremalne oraz najpopularniejsze w Polsce biegi z przeszkodami.

Po 5 latach swojej działalności Runmageddon stanowi 65% udziału w rynku biegów OCR w Polsce oraz jest jednym z liderów wśród organizatorów tego typu eventów w Europie. Od początku jego istnienia, w ekstremalnych biegach z przeszkodami udział wzięło 200 tysięcy uczestników, którzy z pasją i radością podjęli się tego wyzwania. Od dwóch lat, funkcjonuje też nowa marka, Runmageddon Global, pod egidą której organizowane są spektakularne wydarzenia sportowe w Maroku na Saharze i w Gruzji w górach Kaukaz. W związku z rozwojem Runmageddonu, a także jego ekspansją na rynki zagraniczne została założona nowa spółka, tym razem akcyjna, której misją będzie wyjście na rynki zagraniczne oraz budowanie tam przewagi konkurencyjnej. Celem Runmageddon S.A. będzie implementacja ekstremalnych eventów w krajach ościennych w formie franczyzy, czy też akwizycji, czyli tzw. sprzedaż know-how partnerom z Europy. 

– Marka Runmageddon zaznaczyła już swoją obecność w Polsce. Teraz przyszedł czas na kolejny krok, na przemyślaną ekspansję zagraniczną. Chcemy otwierać nowe wydarzenia poza Polską na zasadzie współpracy z naszymi organizacyjnymi odpowiednikami. Jednak to, co najważniejsze, zależy nam na budowaniu przyszłości firmy razem z Runmageddończykami, a także osobami, które tak jak my patrzą odważnie w przyszłość i rozumieją przesłanie naszej marki.– mówi prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki. Przy nowej spółce powołano także Radę Nadzorczą składającą się z ekspertów z branży sportu, biznesu i marketingu. W rozwój Runmageddon S.A zaangażowane są takie osoby jak: mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, dziennikarz i promotor sportu Marek Tronina, biznesmen Daniel Lewczuk, trenerka biznesowa Beata Kapcewicz, CFO Runmageddon Marek Podgórski oraz prezes agencji marketingowej Rafał Romaniuk.

Informacje powyższe mają wyłącznie charakter promocyjny w odniesieniu do oferty publicznej akcji Runmageddon S.A.. Zostanie udostępniony dokument zawierający podstawowe informacje o emitencie i emisji w trybie art. 7 ust. 8a ustawy o ofercie publicznej. Dokument zostanie opublikowany na stronie emitenta  www.runmageddon.pl

Dodaj komentarz