Strategia otwierania drzwi

 IMG_4466– Kiedy konkurencja jeszcze śpi lub stoi w korkach my już robimy biznesy – mówił Grzegorz Turniak, prezes BNI Polska podczas spotkania gliwickiej grupy Kreacja. – Wymieniamy się kontaktami i omijamy sekretarki prezesów – wyjaśniał obrazowo.

BNI to międzynarodowa profesjonalna organizacja rekomendacji biznesowych założona w 1985 roku. W BNI obowiązuje zasada, że w każdej grupie może być tylko jeden reprezentant z danej branży. W zeszłym roku członkowie BNI przekazali sobie ponad 6,9 mln rekomendacji wartych ponad 3,1 miliarda euro. Swój ogromny sukces BNI zawdzięcza aktywności ponad 200 tys. członków zgromadzonych w 6199 grupach na całym świecie. Obecnie BNI w Polsce liczy ponad 350 członków spotykających się w 14 grupach w 9 miastach.

Członkowie Business Networking International spotykają się nie tylko by wymieniać się rekomendacjami, i to nie tylko tymi wewnętrznymi. Rekomendacja to możliwość spotkania z drugim człowiekiem, który jest potencjalnie zainteresowany zrobieniem biznesu. Prócz szkolenia z zarządzania kontaktami, członkowie BNI uczą się zasad autoprezentacji oraz technik przywódzstwa. 

 IMG_4460IMG_4464IMG_4459IMG_4465IMG_4462

 Maya M. Kowalczyk

Dodaj komentarz