Nowości w kosmetologii (część I)

 IMG_0785_fpOtrzymałam zaproszenie V.I.P. na ostatni 23. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & SPA, które odbył się w Krakowie. Po obejrzeniu stoisk firmowych, pokazów premierowych i wysłuchaniu wykładów doszłam do wniosku, że ostatnie lata w rozwoju kosmetologii to okres przełomowy. Klient może oczekiwać rozwiązań ‘uszytych na miarę’ i skutecznych. Prawie tak samo skutecznych jak te proponowane mu w gabinetach medycyny czy dermatologii estetycznej. Kosmetyka profesjonalna to dziś multiterapia, czyli kompleksowe i wielopłaszczyznowe podejście do problemów, profesjonalne, zorientowane medyczne kuracje oparte na zaawansowanych technologicznie preparatach wyprodukowanych na najstaranniej wyselekcjonowanych składnikach. By pogodzić ekonomię z dynamiką w najnowszych samochodach można wybierać spośród 3 trybów jazdy : elektrycznego, hybrydowego, wyścigowo – hybrydowego.

 

 IMG_0698-‘Ericson Laboratoire’ to obecnie 14 linii zabiegowych. Jest to marka zorientowana przeciwstarzeniowo. Suplementy diety i fitodrinki należą do konkretnej linii działania. Fitodrinki to alternatywa dla tabletek. Jest to marka  dająca duże możliwości i indywidualnie podchodzącą do problemu. Klientce, która przychodzi do gabinetu zaleca się profesjonalną kurację składającą się z 6 zabiegów, po 1 w tygodniu. Przez następne kilka tygodni powinna utrwalać efekt gabinetowy pielęgnacją domową. W bardzo wymagającym przypadku można zastosować suplementy diety w trakcie kuracji gabinetowej albo w trakcie terapii domowej. O tym każdorazowo decyduje kosmetolog po diagnozie skóry i analizie potrzeb. Fitodrinki to alternatywa dla nutrikosmetyków w tabletkach – opowiadała Magdalena Nagajek, szkoleniowiec marki ‘Ericson Laboratoire’.

-Od 21 praktykuję zawód kosmetyczki. Jest to istotne na stanowisku szkoleniowca zwłaszcza jeżeli ma się do czynienia z taką marką jak ‘Ericson Laboratoires’. Jest to marka bardzo zaawansowana biotechnologicznie. Z technicznego punktu widzenia stosowanie tych nowoczesnych kosmetyków daje bardzo duża satysfakcję. Do niedawna jeszcze były to działania nie zawsze dające oczekiwany efekt. Marka ‘Ericson Laboratoires’ korzysta z takich procesów biotechnologicznych, że składniki aktywne wprowadzane na powierzchnie skóry są w stanie, bezpośrednio lub pośrednio, oddziaływać na dużo głębsze warstwy skóry. Nasze zabiegi, mimo, że nie przerywają ciągłości tkanek są bardzo skuteczne. Od dłuższego czasu Ericson zalicza swe zabiegi to nurtu nieinwazyjnej medycyny estetycznej. Są to na przykład takie zabiegi jak : ‘Meso-Vit’.  Jest to realna alternatywa dla ostrzykiwań, czyli mezoterapii igłowej. Kolejny zabieg ‘Botu VIP’ jest alternatywą dla botoksu. Każda linia zabiegowa Ericson Laboratoires jest bardzo innowacyjny. W linii ‘Fresh Caviar’ Ericson proponuje czysty kawior z łososia, biotechnologicznie przetworzony. Wykorzystujemy czysty kawior, a nie jego domieszkę, nie ekstrakt. Nie zawiera konserwantów – tłumaczyła dalej.

IMG_0699Kobiety niezależnie od wieku czy pochodzenia geograficznego dbają o urodę. DNA to sztab zarządzania, który decyduje o stanie skóry w każdym kontekście. Stąd jego ochrona ma kluczowe znaczenie prawidłowego funkcjonowania skóry. ‘DNA Vital’ to jeden z poważniejszych zabiegów w ofercie ‘Ercison Laboratoire’. Dzięki zastosowaniu biotechnologii kriokomórkowej produkty nie wymagają dodatku konserwantów. – Jest to głębokie działanie na poziomie DNA komórkowego mające na celu jego ochronę. Do zabiegu wykorzystuje się 3 rodzaje składników, które ochraniają DNA. Jednym z najbardziej innowacyjnych składników wykorzystywanych w tym zabiegu nosi nazwę antarktycyny. Są to glikoproteiny, które stworzono na wzór  znalezionych w bakterii ‘Alterromanus antarktica’ bytującej w lodowcach. Ten żywy organizm żyje w środowisku lodowcowym co było dla naukowców niezwykle ciekawym odkryciem. Okazało się, że bakteria ta zachowuje swe czynności życiowe właśnie dzięki glikoproteinom, z których głównie się składa. Glikoproteiny mają silne działanie ochronne i docierają do DNA – wyjaśniała Magdalena Nagajek podczas 23. Międzynarodowego Kongresu i Targów Kosmetycznych LNE & SPA.

 Maya Kowalczyk

Wkrótce kolejna część materiału o nowościach kongresowych.

Autorka ukończyła  Uniwersytet Medyczny w Katowicach, podyplomowo zarządzanie i marketing na rynkach zagranicznych GWSH / Europäische Akademie für Führungskräfte Stuttgart, handel zagraniczny na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, The American Academy Kaplan oraz studia magisterskie na kierunku zarządzanie, specjalność zarządzanie przedsiębiorstwem europejskim w Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania w Katowicach ( dyplomy z wyróżnieniami ).

Leave a Comment