Marzec w Europie Centralnej

 DSC_0868d_1W miniony weekend, jedno z największych centrów handlowych w Polsce – Europa Centralna przywitało pierwszych klientów. Trzydniowy program inauguracyjny obfitował w koncerty, pokazy, porady oraz konkursy. – Chcieliśmy aby każdy z naszych klientów mógł znaleźć coś ciekawego dla siebie i wspólnie z nami świętować uroczyste otwarcie – mówi  Monika Magner, Dyrektor Centrum Handlowego  Europa Centralna. Centrum przygotowało całą gamę atrakcji zróżnicowanych pod względem zainteresowań oraz wieku. W ciągu trzech dni, program inauguracyjny oraz oferta handlowa Europy Centralnej zachęciła rzeszę klientów – parking od rana do późnych godzin wieczornych był wypełniony po brzegi. –  Jesteśmy ogromnie szczęśliwi z powodu sukcesu jaki odnieśliśmy podczas otwarcia,– mówi Monika Magner. Zdecydowana większość najemców osiągnęła lepsze, niż zakładano wyniki sprzedaży.

Jak zapowiada dyrekcja Centrum, to dopiero początek atrakcji przewidzianych na ten miesiąc. Co tydzień, na klientów czekać będą bowiem nowe niespodzianki.

Wszystko co lubisz

Modowe trendy, najsmaczniejsze potrawy, sportowe emocje, mnóstwo dobrej muzyki oraz kultura na najwyższym poziomie –gdzie to wszystko ? Na europejskiej scenie świeżo otwartego gliwickiego centrum handlowego. Podczas programu inauguracyjnego Europy Centralnej, klientów bawili znani i lubiani goście. Wśród nich znaleźli się m.in. Tomasz Jacyków – ceniony stylista, Robert Makłowicz – gospodarz popularnych programów kulinarnych, Anna Guzik – aktorka, Rafał Brzozowski – piosenkarz oraz zespół „The Chance”.  Organizatorzy postarali się by nikogo nie ominął żaden szczegół z uroczystego otwarcia Centrum, dlatego pierwszy dzień, był relacjonowany na żywo na antenie radia CCM. W piątek, na kanapie radiowego „Studia Europa” zasiedli m.in. przedstawiciele instytucji kulturalnych: Muzeum w Gliwicach, Muzeum Górnośląskiego, gliwickiego kina „Amok”, Domu Muzyki i Tańca oraz Opery Śląskiej w Bytomiu. – Na naszej scenie powitaliśmy również artystów z Gliwickiego Teatru Muzycznego, którzy zaprezentowali widzom fragmenty musicalu „Tarzan” z muzyką i słowami Phila Collinsa – dodaje Monika Magner.

Nie mogło zabraknąć promocji i konkursów – klienci korzystali z rabatów przygotowanych przez najemców Centrum oraz wygrywali wartościowe bony na zakupy.

Trzy dni upłynęły pod znakiem dobrej zabawy. Dzieci wzięły udział w „Słodkim Show” czyli pokazie robienia cukierków i lizaków, zabawach z ulubieńcem najmłodszych Ronaldem McDonaldem oraz próbowały swoich sił w interaktywnych grach. Te ostatnie przyciągały również dorosłych.  – Na jeden dzień Europa Centralna została podzielona na strefy gier. Każdy mógł oddać się grze, która sprawiała mu najwięcej frajdy mówi Monika Magner. Wisienką na torcie podczas trzydniowego maratonu otwarciowego było wyłonienie zwycięzców w trwającym do niedzieli konkursie „Najlepsza Droga do Nagród”. Pierwsze miejsce zajęła Barbara Wrońska z Radzionkowa, wygrywając voucher na wycieczkę zagraniczną o wartości sześciu tysięcy złotych .

Zakupy

Europa Centralna liczy 67 tys. metrów kwadratowych i jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Połączenie galerii i parku handlowego, oferuje  klientom możliwość zrobienia wszystkich niezbędnych zakupów – od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy domu, po ubrania z najnowszych kolekcji.

Powierzchnia Centrum Handlowego Europa Centralna wynajęta jest już w około 90 proc. 1 marca pierwszych klientów przywitała przeważająca większość sklepów. – Kolejne dołączą do nich już wkrótce –  tłumaczy Monika Magner.

Oferta handlowa Centrum cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów. – Większość z naszych najemców zanotowała lepsze niż oczekiwano wyniki ze sprzedaży –  informuje Monika Magner.

Na miejscu skorzystać można było z wypożyczalni parasoli, pomieszczeń dla rodziców z dziećmi, 600 miejsc siedzących dla klientów piętra restauracyjnego, paczkomatu, bezpłatnego wi-fi dostępnego na terenie całego Centrum oraz wielu bankomatów i punktów usługowych. Klienci zostawiali swoje samochody na liczącym 2,3 tys. miejsc parkingu, a niezmotoryzowani korzystali z początkowo dwóch, a potem czterech bezpłatnych linii autobusowych. – Zainteresowanie klientów przerosło nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego też zdecydowaliśmy się zwiększyć liczbę bezpłatnych autobusów – mówi Monika Magner.

Przed nami weekend kobiet

To dopiero początek atrakcji w tym miesiącu. Co tydzień, na klientów czekać będą inne niespodzianki. – Już teraz zapraszamy naszych klientów do w świętowania Dnia Kobiet w Europie Centralnej. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalny konkurs „Twój Dzień w Europie Centralnej, dzięki któremu każda pani może poczuć się piękna i wyjątkowa – dodaje Monika Magner.

Jakie są zasady udziału w tym konkursie?

 – Uczestniczką zabawy „Twój Dzień w Europie Centralnej” może zostać każda pani zgłoszona do udziału przez bliską osobę podczas trwania audycji „CCM Twoja radiostacja” – może to być mąż, syn czy też przyjaciółka – kontynuuje dyrektor Centrum. Trzy najpiękniej zarekomendowane panie zostaną poinformowane o wygranej w szczególny sposób – 8 marca pojawimy się u nich  z niespodzianką: bukietem kwiatów oraz zaproszeniem do udziału w pokazie wiosennych kolekcji, który odbędzie się w sobotę, 9 marca, w Europie Centralnej. Pokaz poprzedzi bezpłatna metamorfoza pod okiem stylistki, makijażystki i fryzjera. Wyróżnione Panie otrzymają nagrody rzeczowe – biżuterię, ubrania i obuwie. Na upominki mogą również liczyć osoby zgłaszające swoje wyjątkowe kobiety. Zabawa trwa od 5 do 7 marca na antenie radia CCM. Szczegóły dotyczące udziału w konkursie znaleźć można na stronie internetowej: www.europacentralna.eu oraz na fanpage’u Centrum na Facebooku.

Co jeszcze zaproponuje Europa Centralna swoim klientom w nadchodzący weekend? Wspólnie z naszymi najemcami przygotowaliśmy mnóstwo rabatów, promocji i konkursów, mówi Monika Magner. Ponadto, w Centrum nie zabraknie nowinek ze świata mody i urody. W programie m.in. „Aleja Gwiazd Douglasa”, w której każda z pań będzie mogła skorzystać z porady stylisty i wizażysty, pokazy mody nowych kolekcji a na zakończenie – w niedzielę, modowe show na witrynach sklepów z udziałem modeli i modelek.

To tylko kilka z przewidzianych atrakcji. Jak przypomina Monika Magner, Europa Centralna przygotowała dla swoich klientów niespodzianki na każdy z marcowych weekendów. – Będziemy o nich wkrótce informować. Zapraszamy również do obserwowania naszego Facebooka i Twittera – dodaje. 

Leave a Comment