II Festiwal Inspiracji

 GturniafiStowarzyszenie Profesjonalnych Mówców w Polsce ma zaszczyt zaprosić na II Festiwal Inspiracji – czyli szwedzki stół dobrych idei. Konferencja odbędzie się 28 września 2012 w godzinach 8.30 -18.00 w auli Biblioteki Narodowej w Warszawie, al. Niepodległości 213.

Więcej informacji na temat Festiwalu Inspiracji: http://festiwalinspiracji.pl/

Rejestracja: http://festiwalinspiracji.pl/rejestracja/
Facebook

Wpisując przy rejestracji w pole kod rabatowy “mayak” pierwszych 20 osób może otrzymać 33 % zniżki na imprezę. Polecam!

Idea – Każdego roku organizowane są tysiące konferencji, imprez firmowych, eventów. Uczestniczą w nich menedżerowie, handlowcy, partnerzy i klienci. Osoby odpowiedzialne za takie wydarzeni e mają niełatwe zadanie, aby zaspokoić coraz wyższe oczekiwania zleceniodawców. Coraz częściej zarządzający firmami chcą wykorzystać okazję, aby zainspirować swoją kadrę, klientów, czy partnerów biznesowych. Oczekują naprawdę najlepszych pomysłów i nie godzą się na kompromisy.

Najlepsi mówcy w Polsce przyjadą do Warszawy, by zaprezentować swoje umiejętności i  zainspirować środowisko biznesowe do ciekawych i porywających przemówień. Pokażą, jak właściwie przygotować się do wystąpienia, jak używać historii, jak motywować, jak sprzedawać i  być zapamiętanym, jak nie dać się pokonać tremie i jak mówić, by trafić do każdego słuchacza.

Festiwal skierowany jest głównie do managerów odpowiedzialnych za komunikacją, pracowników kadr, organizatorów konferencji, eventów firmowych dla kadry menadżerskiej oraz handlowców. Będą oni mogli podpatrzeć, jak przemawiają najlepsi. Do uczestnictwa zaproszeni są jednak wszyscy. Skuteczne i interesujące przemawianie to umiejętność, która przyda się każdemu, np. podczas wznoszenia toastu podczas wesela, czy na konferencji, przed gronem kluczowych klientów.

Wśród tegorocznych prelegentów znaleźli się tacy eksperci w dziedzinie prezentacji jak Dariusz Milczarek, Robert Krool, Robert Noworolski, Jacek Walkiewicz, Grzegorz Turniak, Robert Jasiński, Romeo Grzębowski, czy też Jerzy Zientkowski. W swoich wystąpieniach podejmą oni m.in. takie tematy jak osiąganie osobistego mistrzostwa, wyławiania talentów, budowanie zwycięskich zespołów, czy też umiejętność widzenia szczegółów, pomijania tego co nieistotne i odkrywania okazji.

Faktycznie inspirujący

W zeszłorocznej edycji „Festiwalu Inspiracji” wzięło udział ponad 200 uczestników – szefowie i właściciele firm, profesjonaliści i menadżerowie odpowiedzialni za komunikację, marketing, PR, sprzedaż, zasoby ludzkie i organizacje eventów. Festiwal spełnił swoją funkcję i zainspirował do rozwoju oraz pracy nad swoją prezentacją. Uczestnicy nauczyli się również jak „przełamywać lody” podczas konferencji i seminariów, budując w ten sposób szeroką sieć kontaktów biznesowych. Sesje networkingowe odbędą się również podczas tegorocznego Festiwalu. 

Opinie o zeszłorocznej edycji Festiwalu Inspiracji

„Nazwa w 100% procentach oddaje jakość oraz zakres spotkania.”

„Jak powtarza Grzegorz Turniak (prezes BNI Poland) kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu, to było na pewno spotkanie tych, którzy szukają sposobu.”

 „Festiwal Inspiracji to była wspaniała impreza. Wyróżniała się przede wszystkim bardzo rozbudowanym networkingiem.”

„Byłem wczoraj na Festiwalu Inspiracji i co ostatnio nie zdarza mi się zbyt często, wyszedłem dopiero po oficjalnym ogłoszeniu zamknięcia spotkania.”

Sylwetki prelegentów

Jerzy Zientkowski – organizator Festiwalu Inspiracji. Informatyk programista, konsultant, manager i do maja 2012 roku szef działu wsparcia IT w dużej firmie logistycznej, ale przede wszystkim trener, mentor i mówca profesjonalny.

Absolwent Politechniki Poznańskiej, który pierwsze lata kariery poświęcił na programowanie i wdrażanie systemów telewizji przemysłowej, głównie u klientów indywidualnych i w małych przedsiębiorstwach. Praca w Comarch S.A. umożliwiła mu udział w międzynarodowych projektach realizowanych m.in. na Ukrainie i w Iranie, dzięki czemu zetknął się z problematyką zarządzania relacjami w skomplikowanych, wielojęzycznych środowiskach.

Obecnie dzieli czas pomiędzy konsulting logistyczny, szkolenia z przemawiania publicznego i mentoring dla Speakerslair. Speakerslair daje mu możliwość spełniania swojej pasji, jaką jest doskonalenie umiejętności skutecznego przemawiania publicznego.

Wygłosił ponad czterdzieści pięćdziesiąt mów w klubach Toastmasters. Ma za sobą kilkanaście kilkadziesiąt przemówień i prezentacji biznesowych, w tym dla MostWanted, Wyższej Szkoły Logistyki i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Grupy Raben, Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce, podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich, Toastmasters Leadership Institute w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie oraz na Toastmasters International District 59 Spring Conference 2012 w Poznaniu.

Wierzy, że warto uczyć się od najlepszych. W 2011 uczestniczył w szkoleniu prowadzonym w Lizbonie przez Darrena Lacroix, mistrza świata przemówień publicznych z 2001 roku.

Dariusz Milczarek – Zorientowany biznesowo trener, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym. Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Współtwórca i wieloletni akcjonariusz House of Skills. Od 2007 Managing Partner Sandler Training Polska (Master Franchisee Sandler Systems, Inc. na terytorium Europy Centralnej). Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych. Na przestrzeni 16 lat pracy trenerskiej, w jego kursach uczestniczyło ponad 4 tysiące osób. Prowadzi indywidualne treningi i sesje coachingowe. Przygotowuje także prelegentów do wystąpień publicznych. Wykładowca współpracujący z SGH i Uniwersytetem Warszawskim, prelegent na wielu konferencjach i panelach dyskusyjnych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Prywatnie entuzjasta nurkowania i badmintona.

Robert Krool – Doradca reorganizacyjny, coach, lider zespołów eksperckich, wiceprezes zarządu Fundacji INSTYTUT COPERNICUS. Prowadzi własne firmy od 1988 r., autor 6 książek. Pierwszy i jedyny w Polsce biegły z listy biegłych sądowych Sądu Okręgowego w Płocku z zakresu reorganizacji i restrukturyzacji oraz strategii i oceny ryzyk prowadzenia przedsiębiorstw. W toku pracy zawodowej przeszło 7 tyś. godzin spędził na prowadzeniu indywidualnych projektów doradczo-coachingowych dla liderów, niemalże drugie tyle na prowadzeniu sesji optymalizujących, narad restrukturyzacyjnych, strategicznych i szkoleń dla kadry menadżerskiej wysokiego szczebla. Jest honorowym członkiem IABC Polska, zrzeszającego top-ekspertów ze spółek z listy Fortune 500. Pomysłodawca Projektu 21 – kampanii społecznej dla młodzieży, promującej wiedzę o przedsiębiorczości.

Jacek Walkiewicz – Inspirujący mówca, trener i mentor. Od 1992 roku autor i prowadzący wielu programów szkoleniowych, zrealizowanych dla około 200 firm i korporacji. W jego wykładach i szkoleniach wzięło udział ponad 30000 słuchaczy. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1990-1994 tworzył dział reklamy Gazety Wyborczej i nim zarządzał. W latach 1998-2009 założyciel, współwłaściciel, wykładowca i prezes zarządu Europejskiego Instytutu Rozwoju Kadr. 

Przez ostatnie 20 lat napisał kilka artykułów, występował na konferencjach, w prasie codziennej i specjalistycznej, telewizji i radiu. Od 10 lat specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju umiejętności osobistych i zawodowych zarówno dla kadry menadżerskiej, jak i dla pozostałych pracowników. Swoją wiedzę czerpie z doświadczeń osobistych i zawodowych, z udziału w szkoleniach i konferencjach, ze spotkań z mentorami oraz z cyklicznych podróży w różne zakątki świata.

Grzegorz Turniak – Niestrudzony orędownik wartościowych idei: zarządzania talentami, karierą, siecią relacji i kontaktów. Od lutego 2006 jest Prezesem firmy BNI Polska. Poprzednio w swojej karierze pełnił funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC. W latach 2003-2007 członek Zarządu PSZK, od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Jest członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Profesjonalnych Facylitatorów, a od 2011 Prezesem Klubu Toastmasters Leaders. Jest współautorem książek “Alchemia kariery” i “Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują”. Inspirował i szkolił menadżerów, zarządy, handlowców i  firmy partnerskie wielu polskich i międzynarodowych korporacji, takich jak Nordea, Fortis Bank, BPH, Credit Swiss, Warta, AVIVA, Axa, Generali, PZU, Willis, Edipresee, Tchibo, Mennica SA, Statoil, Kappa, DHL, Velux,-Polkomtel, IBM, Oracle, czy też Asseco.

Robert Jasiński – Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Ekspert Rady Programowej Instytutu Copernicus, certyfikowany coach ICC. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu. Ma za sobą kilkunastoletnie doświadczenie korporacyjne w obszarach obsługi klienta, zarządzania oraz prowadzenia i organizacji szkoleń. W swojej pracy opiera się na osobistym doświadczeniu i intuicji, specjalizuje się w pracy z menedżerami średniego szczebla, przedsiębiorcami oraz gwiazdami polskiego show-biznesu. Autor książki „Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad własnym życiem i odnieść sukces” (Onepress, 2012). 

Romeo Grzębowski – Prezes Zarządu Extended DISC Polska oraz Partner w TIME FOR TEAM DEVELOPMENT CONSULTANTS. Ponad 10 lat aktywności w sprzedaży B2B i szkoleniach dla menedżerów. Doświadczenie zdobył również jako m.in. HR Manager w Xerox Polska, konsultant w Nicholson International oraz praktykant w Harley–Davidson. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowany przez University Associates, zdobył certyfikat Coacha ICC. Ekspert programu Talent Club. Licencjonowany konsultant programu Leading Bold Change.

Współpracuje z zespołami sportowymi, szkolił uczestników programu „Silna i odporna kadra olimpijska”. Współpracuje z Polskim Związkiem Koszykówki.

Dyrektor Organizacyjny Festiwalu: speakerslair Jerzy Zientkowski +48 601 534 576 fi2012@speakerslair.pl

Dyrektor Programowy Festiwalu: Grzegorz Turniak 501 15 22 20 grzegorz@turniak.pl

Leave a Comment