Nowy Rok to okazja do podsumowań i planowania działań na przyszły rok. Delia Cosmetics, polska marka kosmetyczna od wielu lat z dumą wspiera wiele inicjatyw charytatywnych. Także w 2013 roku firma podjęła współpracę z fundacjami i stowarzyszeniami, działającymi zarówno lokalnie jak i w wymiarze ogólnopolskim, w szczególności na rzecz dzieci i młodzieży. Pozytywne efekty działań sprawiają, że z pewnością wsparcie kolejnych akcji charytatywnych będzie udziałem Delii Cosmetics także w roku 2014.
Delia zakończyła 2013 pod znakiem wielu działań charytatywnych. Była Mecenasem konkursu plastycznego towarzyszącego wystawie „Pielgrzym Tysiąclecia”, organizowanej przez Business Corp., Caritas Archidiecezji Łódzkiej, Wytwórnię i Grzegorza Furgo. Wspierała też fundację także fundację „Gajusz” opiekującą się hospicjum dla osieroconych dzieci.
Koniec roku to udział firmy Delia we współorganizacji wraz z Caritas Łódź 11 edycji akcji „Serce na Gwiazdkę”, a także współorganizacja spotkania Bożonarodzeniowego „Łódzka Strefa Dzieciom”, w efekcie którego firma zyskała Certyfikat „Firmy Przyjaznej Dzieciom” Duetu Bahamas. Ponadto Delia Cosmetics była partnerem i sponsorem kilkunastu innych, lokalnych inicjatyw, które planuje wspierać także w nadchodzącym roku.
fot. http://www.halolodz.pl