Business Networking International to organizacja ucząca się. Jej członkowie otrzymują narzędzia m.in. w postaci procedur dających klientowi zadowolenie. –Latam do Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii by zbierać najlepsze praktyki. Zdobywanie klientów to rzecz prosta, lecz niełatwa. W BNI w dobrym towarzystwie uczymy się jak wbudowywać w DNA firmy pozyskiwanie klientów poprzez rekomendacje-mówił podczas Dnia Gościa katowickiej grupy Meridian Grzegorz Turniak, prezes BNI Polska.
W BNI biznes robi się na 4 sposoby:
- między członkami (5 %),
- poprzez otwieranie drzwi (60 %),
- z gośćmi (20 %),
- poprzez rekomendacje klientów (15 %).
Amerykanie są pragmatykami. Tylko to uważają za zrobione co można zmierzyć. Stad w BNI, która ma amerykański rodowód istnieją różne procedury, na przykład każdy z członków co miesiąc przyprowadza gościa.
Maya M. Kowalczyk