VAN GRAAF TO SYNONIM PROFESJONALIZMU W DZIEDZINIE MODY, NAJWYZSZEJ JAKOSCI ORAZ SZEROKIEJ OFERTY NAJLEPSZYCH MAREK. POŁACZENIE TRWAŁYCH WARTOSCI Z DOSKONAŁYM WYCZUCIEM TRENDóW UKSZTAŁTOWAŁO JEDYNY W SWOIM RODZAJU CHARAKTER PRZEDSIEBIORSTWA I JEST GWARANCJA UTRZYMANIA TRADYCJI MARKI. EUROPEJSKIE KORZENIE FIRMY VAN GRAAF SPRAWIAJA, ZE POTRAFI ONA ŁACZYC TRADYCYJNE WARTOSCI Z KOSMOPOLITYCZNYMI WPŁYWAMI I OTWARCIEM NA RYNKI MIEDZYNARODOWE. TA SZCZEGóLNA KOMBINACJA POZOSTAJE DO DZIS ZRóDŁEM PRZEWODNICH WARTOSCI DLA VAN GRAAF, TAKICH JAK JAKOSC, PROSTOLINIJNOSC, SWIADOMOSC STYLU I PASJA. FILOZOFIĘ FIRMY DOSKONALE ODZWIERCIEDLA MOTTO PRZEWODNIE „APPEALING QUALITY”.
VAN GRAAF PREZENTUJE TRENDY NA JESIEN I ZIME 2011/12
W NADCHODZACYM SEZONIE VAN GRAAF STAWIA PRZEDE WSZYSTKIM NA SPORTOWA ELEGANCJE I SWOBODE. MOŻEMY SPODZIEWAC SIE PRZENIKANIA RóZNYCH FORM I STYLóW. RóWNIEZ WSRóD TKANIN I WZORóW PANOWAC BEDZIE DUZA RóZNORODNOSC. W KOLEKCJI „TOUCH OF ROMANCE” PANIE WYBIERAJA STYL ROMANTYCZNY I KOBIECY, UMIEJETNIE PODAZAJAC ZA NAJNOWSZYMI TRENDAMI. ELEGANCKIE I WYTWORNE WYJSCIE WIECZOROWA PORA ZAGWARANTUJE KOLEKCJA „CLEAN GLAMOUR”. W WOLNYM CZASIE MOZNA WYKAZAC SIĘ POMYSŁOWOSCIA SPOD ZNAKU MIX & MATCH LUB ZASZALEC W STYLU „INTO THE WILD”. KOLEKCJA „CASUAL COUNTRY CLUB” STAWIA NA KLASYCZNA ANGIELSKA ELEGANCJE. W WYDANIU „WEEKEND IN BRITAIN” PANOWIE WYBIERAJA TYPOWA BRYTYJSKA NONSZALANCJE. W MODZIE BIZNESOWEJ POPRZECZKA STAWIANA JEST WYSOKO I LICZY SIE „CLEAN PERFORMANCE”. SWOBODNY TREND „WILD AT HEART” POZWALA ŁACZYC SPORTOWA MODE ULICZNA ZE STYLEM VINTAGE.