Zapraszamy do obejrzenia „face chartów” stworzonych przez wizażystów Bobbi Brown dla marek „WHiT” i „Elene Cassis”. Tak pomalowane były modelki na pokazach podczas tegorocznego New York Fashion Week. Make-up to istotny element wizerunku.
„WHiT”, kobieca linia odzieżowa stworzona w 2010 przez projektantkę Whitney Pozgay – zainspirowana inteligentną, niekonwencjonalną kobietą. Celebruje kobiety, które podkreślają własną indywidualność i łączą ubrania tak, by wyrażały ich własny styl. Misją „WHiT” jest oferowanie szykownych ubrań i akcesoriów z odrobiną “fanaberii”. Marka skupia się na produktach, które nie zbyt skomplikowane i przesadzone, ceni sobie oryginalne kolory i poczucie humoru.
Elene Cassons uczęszczała do Parsons School of Design w Nowym Jorku i pierwszą kolekcję stworzyła w czerwcu. 2009 r. Jej projekty to proste wzory i nowoczesna elegancja, które podkreślają kobiece kształty.
Zdjęcia: Bobbi Brown
1- WHIT (team Marc’a Reagana)
2- Elene Cassis (team Miguel’a Angel Collado)