Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Enterprise Europe Network wraz z Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową w Polsce i Domem Miasta Sainte Étienne w Katowicach zorganizowała seminarium poświęcone kulturowym aspektom prowadzenia biznesu z partnerami francuskimi.
Spotkanie ma na celu zwrócenie uwagi na różne, nie tylko ekonomiczne, aspekty współpracy z partnerami francuskimi. Znajomość uwarunkowań kulturowych i społecznych okazuje się być tak samo ważna jak znajomość realiów ekonomicznych i może przesądzić o sukcesie firmy na danym rynku. Seminarium poprowadziły Natalia Michalska oraz Joanna Bereza, Doradczynie z Centrum Rozwoju Biznesu. Swoimi spostrzeżeniami ze współpracy w otoczeniu polskich partnerów podzieliła się również Belgijka pracująca dla francuskich firm.
Opowiadała ona min. na pytania czy współpraca z Polakami wymagała dłuższego okresu poznawania i przyzwyczajania się do specyfiki naszej kultury, czy też od początku przebiegała harmonijnie.
W programie spotkania oprócz aspektów kulturowych, przedstawiono również charakterystykę rynku francuskiego.
Szczegółowa relacja: https://business-relations.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1367:francuski-szeciokt&catid=41:kultura-biznesu&Itemid=66