Business-Relations.pl

Strategie

Zakochany klient

 230px-Lovemarks_Book_1ujęciu behawioralnym zachowanie klienta to jedyna prawdziwa deklaracja jego lojalności. W relacyjnej wersji marketingu lojalność zachowanie traktowane jest jako funkcja nastawienia wspieranego przez różne stany emocjonalne, takie jak wierność czy zaangażowanie. Na Kongresie Programów Lojalnościowych (2004 r.) lojalność została zdefiniowana jako: "Kombinacja stanów emocjonalnych, takich jak wierność oraz zachowania bardziej praktycznego, jak spójność. Istotą lojalności są pozytywne emocje wobec obiektu lojalności, zwiększające szanse na kolejne zakupy". 

Lojalność klienta można interpretować w różnym kontinuum, na przykład pomiędzy wyłącznością a jej całkowitym brakiem lub też, jak proponuje Kevin Roberts, CEO Saachi & Saatchi na świat, biorąc pod uwagę szacunek i miłość.

Czytaj więcej: Zakochany klient

Retronowoczesność

 IMG_3096Moda na retro znów powraca. Zazwyczaj nawiązanie do stylistyki lat ubiegłych wynika z potrzeby wyróżnienia się, podkreślenia swej wyjątkowości i poszukiwania korzeni. W świecie biznesu liczy się przecież nie tylko innowacyjność, ale także tradycje. Czy firmy odwołując się do swych korzeni robią krok w dobrą stronę? By znaleźć odpowiedź na to pytanie wystarczy spojrzeć jaką popularnością cieszy się Pokaz Elegancji, impreza towarzysząca Śląskiemu Rajdowi Pojazdów Zabytkowych-link: http://business-relations.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=874:pokaz-elegancji&catid=65:trendy-news&Itemid=92.

Czytaj więcej: Retronowoczesność

Wszystko w normie

 ISO-Poland2011-162a_1Zapraszam do lektury wywiadu z Krystyną JarockąCzłowiekiem Jakości roku 2010 (co zostało ogłoszone podczas Kongresu Polskich Menedżerów Jakości ISO-Poland 2011 w Warszawie 25 maja 2011), autorką oryginalnej koncepcji edukacyjnej ‘zarządzanie jakością życia’, wykładowcą, prelegentem, coachem, certyfikowanym audytorem wiodącym. Z wykształcenia inżynier elektronik, z praktyką w różnych przedsiębiorstwach, od zakładu gazowniczego poprzez izbę lekarską do Lucent Technologies. Od 2003 r. prowadzi własną firmę szkoleniowo-konsultingową, której klienci chwalą szkolenia  praktycznie wyjaśniające wymagania norm ISO. W życiu kieruje się dewizą: "Człowiek jest tym, o czym myśli." - Carl Jung. Lubi ludzi, jest pewna, że każdy nosi w sobie diament, który czeka na szlifierza.

www.isojarocka.pl

Czytaj więcej: Wszystko w normie

Technologie oczyszczania powietrza

 2_1Jak powiedział W. Chasey, prezes Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Biznesu : ‘Ci, którzy nie rozumieją i nie włączają się w budowanie systemu społecznej odpowiedzialności biznesu, zostaną na bocznym torze’. Proces wprowadzania standardów SOP można porównać do procesu wprowadzania standardów ISO 14001 albowiem SOP to także wskaźniki ekologiczne – m.in. zagospodarowanie odpadów, ilość naruszeń norm środowiska. Firmy wprowadzają standardy CSR nie tylko ze względu na presję społeczną, ale również mając na uwadze wymierne korzyści. Podobnie jak w przypadku ISO 14001 odbywa się to z zachowaniem równowagi pomiędzy rentownością a minimalizacją wpływu na środowisko naturalne. Ochrona środowiska naturalnego jest dla przedsiębiorstw także wymogiem prawnym. Stąd firma Zygmunt J. Głuchowski Kooperacja Przemysłowo - Handlowa z Gliwic wprowadziła do swej oferty technologie oczyszczania powietrza.

Czytaj więcej: Technologie oczyszczania powietrza

Polowanie na Słonia

 IMG_5197_fpCzy wiesz jak znaleźć i eksploatować żyłę złota ? Polowanie na Słonia, czyli jak zdobyć dużego klienta to cykl wykładów Grzegorza Turniaka, który odbędzie się w kilku największych miastach w Polsce. W miniony poniedziałek G. Turniak, prezes BNI Polska zawitał do katowickiego Altusa, gdzie opowiadał o głównych czynnikach, które muszą być wcielone w życie przy polowaniu na Słonia – czyli klienta, z którym podpisujesz gigantyczny kontrakt i dzięki któremu znajdziesz się w czołówce.

Czytaj więcej: Polowanie na Słonia

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782