Business-Relations.pl

Strategie

Polish "gold"

 IMG_5010As the U.S. recovers slowly, Europe’s soverign debt crisis persists. Currency volatility relative to the U.S. dollar has pushed up local proces for raw materials, labour and equipment in key mining regions around the world, including Australia, South Africa, Canada and Latin America. Changing operational and capital costs make a question about future coal prices. Global demand is also a very complex issue. An attempt to create a coal index for a Polish market  (POLPX) seems to be a very good idea.

-The Polish market is very based on spot contracts. It is not liguid, at all. The trasactions are done on a very long term bases and if they was liquidated in the market this could help producers, consumers, traders, and everybody involved in industry to make better trade and reach a more optimum level of transactions. So, the price level would be more according to that how the market functions, and rather with stable price which is very different from the market reality-explains Anish Saraf, manager at Polcoaldex.

Czytaj więcej: Polish "gold"

Innowacje marketingowe - gryfikacja

 loveW średniowieczu w ciągu roku docierało do człowieka tyle komunikatów ile dziś dociera w ciągu 7 dni. Jak przetworzyć taki olbrzymi napływ wiedzy? Ważna staje się umiejętność sortowania wiedzy, a nie sam fakt jej posiadania. Gry towarzyszą ludzkości od zarania dziejów. Obecnie, po telewizji, gry są drugą pod względem konsumpcji wolnego czasu formą rozrywki. Jak pokazują najświeższe statystyki najwięcej graczy mieszka w Ameryce Północnej, zaś najmniej zamieszkuje Afrykę Południową.

Przewiduje się, iż do roku 2015 70% korporacji światowych będzie wykorzystywać gryfikację w różnych obszarach swej działalności. Z pewnością, jednym z nich będzie marketing. Wprowadzenie elementu gry sprawia, że marka się wycofuje na dalszy plan, użytkownicy zaczynają się ze sobą komunikować, a tłem tej interakcji jest gra. Product placement na odpowiednio prestiżowym poziomie, do którego docierają jedynie wybrańcy to doskonała okazja do podniesienia wartości marki i jej lepszego pozycjonowania w umysłach potencjalnych klientów.

Czytaj więcej: Innowacje marketingowe - gryfikacja

Prawie wszystko o finansach

 IMG_4446Regionalne Centrum Biznesu w Katowicach zorganizowało kolejne spotkanie z cyklu Prawie Wszystko o finansach” vol. 2. – W Niemczech osłabienie konsumpcji zaczęło się wcześniej co jest dla nas nadzieją, gdyż przetasowanie aktywów i stymulacja nowego pędu gospodarczego winna również rozpocząć się wcześniej i pociągnąć za sobą polską gospodarkę – mówił Paweł Bogusz, Wiceprezes BRE Bank S.A. Private Banking & Wealth Management.

Czytaj więcej: Prawie wszystko o finansach

Prawie wszystko o finansach (part II)

 IMG_4453_1W drugiej części spotkaniaPrawie Wszystko o finansach” vol. 2 zorganizowanego przez Regionalne Centrum Biznesu w Katowicach przedstawiciele BRE Banku S.A. w osobach Henryka Kiełbasy,  Dyrektora Handlowego oraz Beaty Mazur, Dyrektora ds. Inwestycji Certified European Financial Planner, EFP EFPA opowiadali o nowoczesnych formach zarządzania majątkiem i sztuce precyzyjnego doboru rozwiązań. Ta prezentacja wzbudziła największe zainteresowanie uczestników spotkania. Trudna sztuka optymalizacji zobowiązań podatkowych i inwestowania zawsze wzbudzała wiele emocji. Na podobne, lecz całkowicie zindywidualizowane doradztwo, można umówić się w każdym oddziale BRE Bank S.A. o wybranej przez Państwa porze.

Czytaj więcej: Prawie wszystko o finansach (part II)

II Śląskie Forum Klastrów

 W dniach 22 – 23 listopada 2012 r. w Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej „Innowacja” odbyło się II Śląskie Forum Klastrów. Obecnie klastry stanowią jeden z najważniejszych instrumentów wspierających wdrażanie innowacji w regionie. Obecnie klastry stanowią jeden z najważniejszych instrumentów wspierających wdrażanie innowacji w regionie. Każdy z nich ma do zrealizowania własną wiązkę celów.

II_Forum1

Czytaj więcej: II Śląskie Forum Klastrów

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782