Business-Relations.pl

Case

Rynek węglowy w Polsce

 IMG_4986Inauguracyjna konferencja Coaltrans Poland zgromadziła uczestników z blisko 20 krajów. Ponad 30 ekspertów zaprezentowało różne perspektywy rozwoju rynku węglowego. Jak wiadomo surowce energetyczne decydują o rozwoju gospodarczym stąd tak ważnym nie tylko dla firm zajmujących się ich obrotem, ale i dla całej gospodarki jest wypracowanie planów na przyszłość uwzględniających prognozy dotyczące dynamiki tego sektora i sektorów z nim powiązanych. Omawiano także stopień zaawansowania prac nad stworzeniem transparentnej węglowej platformy transakcyjnej oraz indeksu węglowego dla rynku polskiego (POLPX).

Kolejne już wkrótce konferencje: Coaltrans China, Coaltrans Southern Africa, Coaltrans Asia, Coal Tranding & Risk Managing – Singapore, Coaltrans World Coal Conference Berlin.

Czytaj więcej: Rynek węglowy w Polsce

Marka to emocje

 IMG_3887Podczas I Konferencji Managerów Kultury Paweł Tkaczyk mówił o budowaniu marki instytucji kulturalnej. – Marka jest bardzo potrzebna ludziom, gdy dokonują wyboru. W wielu instytucjach kulturalnych pracują ludzie kultury, a nie marketingu. Moja prezentacja na temat tworzenia szkieletu marki ma sprawić, by marki kulturalne były silniejsze – wyjaśnia Paweł Tkaczyk, właściciel agencji brandingowej MIDEA z Wrocławia, autor bestsellera poświęconego brandingowi, zatytułowanego „Zakamarki marki”.

 

Czytaj więcej: Marka to emocje

EN 15838 - europejska norma jakościowa dla Customer Contact Centers

 EN 15838 – europejska norma jakościowa zarządzania dla centrów telefonicznych kontaktów z klientami (customer contact centers). Norma przyjmuje, że istnieje wiele dróg dojścia do pożądanych wyników, ale także że sukcesy można osiągnąć dzięki skoordynowaniu metod zarządczych z procesami, które w najbardziej odpowiedni sposób wykorzystują zasoby określa m.in. zdolności i umiejętności agentów, podstawowe standardy rekrutacji, standardy zarządzania i standardy stanowisk pracy. Znalazły się w niej także obowiązkowe wskaźniki efektywności i skuteczności oraz jakości (KPI) pracy contact center oraz pracy konsultantów telefonicznych. Norma może być stosowana zarówno w odniesieniu do wewnątrznych, firmowych, jak i outsourcingowych call centers.

Czytaj więcej: EN 15838 - europejska norma jakościowa dla Customer Contact Centers

Supermodern

 dkny1Większość ubrań definiowane jest poprzez kontekst lub kontekst sposobu w jaki są noszone. W logice prawniczej jest to jedna z dopuszczalnych form interpretacji prawa. Wraz z narastającym tempem postępu naukowo – technicznego  przewartościowaniu i przedefiniowaniu ulega wiele pojęć. ‘Supernowoczesny’ to termin ukuty przez francuskiego antropologa Marca Augé. Współczesność najlepiej definiują ‘nie-miejsca’ (termin wprowadzony do antopologii kulturowej przez Augé). Powstają one w czasach supernowoczesności w wyniku krzyżowania się ze sobą ludzi i informacji z odległych od siebie miejsc i środowisk. Istnieją one poza tradycyjnie rozumianym czasem i przestrzenią. One są ‘wszędzie takie same’. Na najwyższym uniwersalistycznej płaszczyźnie postrzegania za takie ‘nie – miejsce’ można uznać modę.

Czytaj więcej: Supermodern

Norma europejska EN 15838 - call centers

 EN 15838 – europejska norma jakościowa zarządzania dla call center. Jest to nowa norma jakościowa, która powstała z inicjatywy Komisji Europejskiej świadomej wysokiego niezadowolenia klientów z usług call centers : z niejasnych komunikatów, które słyszą osoby dzwoniące, długiego oczekiwania na połączenie z konsultantem, otrzymywania błędnych informacji, wielokrotnych przełączeń i mało przyjaznego traktowania rozmówców przez konsultantów call centers. Standard EN 15838 został przejęty przez Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN) w październiku 2009 r. Polski Komitet Normalizacyjny, będący krajowym partnerem CEN jest na etapie akceptacji tej normy europejskiej.

Czytaj więcej: Norma europejska EN 15838 - call centers

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782