Business-Relations.pl

GALERIA KAZIMIERZ - poznajmy się na nowo

„Bycie kobietą oznacza bycie wykształconą pracownicą, matką, żoną, znawcą mody, modelką i dostarczycielem rozrywki. Wszystkie te role trzeba pełnić jednocześnie, nie wariując przy tym.” Źródło: Cassandra Report 2013

Galeria to kobieta. Musi być wszechstronna i ciągle dążyć do ideału, by sprostać wszystkim wyzwaniom i funkcjom, jakie piastuje. Klientów do Galerii przyciągają nie tylko zakupy, badania wskazują, że chodzą tam, by spotkać się ze znajomymi (49,5%), szukają kontaktu z kulturą, chcą się zainspirować (40%), by wiedzieć co jest modne i na czasie. Żródło: Badanie Galerii Handlowych ATM Grupa

Więcej zdjęć

Dlatego też, Galeria Kazimierz zmienia się, by jak najlepiej zaspokajać potrzeby swoich klientów!

A ma do tego wszelkie niezbędne narzędzia – doskonałe położenie (dzielnica Kazimierz kojarzy się krakowianom z miejscem powstawania trendów, z artystami, dobrym jedzeniem, wyjątkowym klimatem.), bazę lojalnych klientów budowaną przez lata, spokojną i przyjazną atmosferę zakupów.

Nie czas jednak spoczywać na laurach!

Galeria w rok 2014 wkroczyła z nowym właścicielem (Invesco Real Estate) i zarządcą (CBRE) i od razu zapowiadała zmiany. Dziś, w listopadzie, już wiemy, że nie były to obietnice bez pokrycia. Liczne modernizacje (parkingi, toalety, części wspólne) ułatwią i uprzyjemnią pobyt w galerii.

„Mamy świadomość, że remont parkingu czy modernizacja części toalet to chwilowa niedogodność dla klientów, niemniej jesteśmy przekonani, że efekt prac spełni oczekiwania i spowoduje, że zakupy w Galerii Kazimierz będą dostarczały klientom pozytywnych wrażeń. Jednocześnie zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by remonty jak najmniej utrudniały zakupy i korzystanie z infrastruktury Galerii. Wkrótce będziemy jedynym miejscem w Krakowie dysponującym tak szeroką ofertą usług dla naszych klientów zlokalizowanych na parkingu Galerii. Mogę wymienić m.in miejsca postojowe z szafkami dla motocyklistów, stacje ładownia pojazdów elektrycznych, punkty samoobsługowej naprawy rowerów czy specjalną myjkę ręczną przystosowaną do czyszczenia jednośladów. To jest początek zmian, które są ukierunkowane na zapewnienie jeszcze wyższej jakości usług dla naszych klientów  ” – mówi Paweł Kotlarski, dyrektor Galerii Kazimierz.

Nowy plan leasingowy pozwoli odświeży portfolio i pozwoli klientom  nadążać za trendami. A nowa linia marketingu to największa sensacja sezonu.

„Ten rok jest dla nas niezwykle ekscytujący, szczególnie, że nadchodząca grudniowa kampania przyniesie wielkie zmiany. – mówi Dominika Musialik, marketing manager - Będziemy jeszcze bardziej modowi, jeszcze bardziej krakowscy, jeszcze bardziej przyjaźni i skupieni na pragnieniach naszych klientów. Wierzymy, że na pozytywną opinię klientów nie trzeba będzie długo czekać. Już teraz otrzymujemy głosy wsparcia od najemców, którzy są zadowoleni ze zmian, jakie im proponujemy.”

Alicja Bachleda Curuś – aktorka, mama, osoba niezwykle blisko związana z regionem  i kulturalno-artystyczną stroną Galerii Kazimierz – rozpoczęła właśnie swoją współpracę z Galerią. Będzie nie tylko Ambasadorką Galerii, ale również uświetni swoją obecnością wydarzenia, szczególnie te związane ze sztuką i CSR.

Działania marketingowe w Galerii handlowej mają na celu powodować wzrosty dwóch głównych wskaźników odwiedzalności przez klientów oraz wyższym obrotom lokali handlowych. Jest to najprostsza recepta na sukces najemców ale można też próbować działać na dodatkowych polach współpracy. Ważne jest także, aby wskazywać im obszary do udoskonalenia własnego biznesu, oferować możliwość aktywnego zaangażowania się w prowadzone akcje, zaprezentowania oferty w niestandardowy sposób, np. poprzez cross marketing.

Galeria handlowa jest żywym organizmem, zmieniającym się pod wpływam trendów modowych i kulturowych, nastrojów konsumenckich ale przede wszystkim poprzez jak udoskonalanie oferty dla klientów. Byśmy mogli odpowiednią ofertę zaprezentować klientom musimy budować trwałe, biznesowe relacje z najemcami, w których potrzeba wzajemnego dialogu i zrozumienia potrzeb każdej ze stron -  mówi Paweł Kotlarski - Wspieranie najemców stawiamy sobie jako jeden z priorytetów i wierzymy, że będą z nami ramię w ramię działać podwyższając przy naszej pomocy poziom obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że wspólne wysiłki pozwolą nam osiągnąć wspólny biznesowy sukces.

Nowym logo i udziałem Ambasadorki w kampanii składamy obietnicę zmian. Utrwalamy ten wizerunek mocnymi kampaniami outdoorowymi, ale też zmianą oferty Galerii i ciekawymi wydarzeniami - podsumowuje Dominika Musialik, marketing manager.

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782