Business-Relations.pl

Kultura narodowa

Krajobraz jako dziedzictwo kulturowe

 Projekt „Parki Hybrydowe” nasuwa na myśl porównanie do samochodu hybrydowego, w którym są dwa źródła energii i dwa silniki połączone tak by ich wzajemne silne strony uzupełniały się. „Hybrid Parks” to wzmocnienie zasobów ogrodów i parków na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez połączenie ich potencjałów i promowanie synergii.

Jednym z partnerów projektu jest zielona arka śląska, czyli Śląski Ogród Botaniczny w Mikołowie.

Czytaj więcej: Krajobraz jako dziedzictwo kulturowe

Niekończąca się przygoda z Kretą

 kreta24.2Zapraszam do lektury opowieści o Krecie i jej mieszkańcach. Moim rozmówcą jest Tadeusz Gruszczyński, informatyk zafascynowany kulturą Krety. W jego sklepiku internetowym kreta24.pl możecie Państwo nabyć świeże i zdrowe organiczne produkty wprost z Krety-żywność i kosmetyki.

Na hasło Business Relations otrzymacie Państwo 15 % opust klientowski w sklepiku Kreta24.pl!

Czytaj więcej: Niekończąca się przygoda z Kretą

Najwytworniejszy teatr świetlny w Katowicach

 rialto1Pierwsza projekcja filmowa miała miejsce w „Kammerlichtspiele” 15 stycznia 1913 roku. W setne urodziny Jubilata zapraszamy Państwa na film, który przywołuje barwną historię Kinoteatru Rialto. Podczas 31 minut poznacie m.in. „Dziesięć Przykazań Filmowych”, a także odkryjecie tajemnicę kwadrygi… Obraz „Teatr niknących obrazów” w reżyserii Dagmary Drzazgi oglądać można od 16 do 24 stycznia. Wstęp bezpłatny. Ilość wejściówek ograniczona.

Czytaj więcej: Najwytworniejszy teatr świetlny w Katowicach

Buty to podstawa

 AlbaniaButy to dziś nieodłączny element naszego stroju. Ich fason często nosi w sobie pierwiastek kulturowy. Nadal jednak za najzdrowsze uważa się chodzenie na boso. Oczywiście, nie po ulicy, lecz po specjalnie utkanym do tego celu dywanie o różnych teksturach i fakturach czy po piaszczystym brzegu morza.

Czytaj więcej: Buty to podstawa

Menedżerowie kultury

 IMG_3887We wrześniu tego roku w Katowicach odbył się II Kongres Menedżerów Kultury. Ta cykliczna impreza ma zmienić oblicze polskiej kultury. Rok temu o tej samej porze Śląskie Towarzystwo Marketingowe zorganizowało I Konferencję Marketing i Informacja Placówki Kulturalnej. -W tym roku zdecydowaliśmy się na zorganizowanie kongresu, czyli imprezy o potencjalnie większym charakterze, większym zasięgu i szerszej formule. Założenia te zostały spełnione. W tej chwili na sali zasiada około 80 osób z całej Polski nie tylko z ośrodków na terenie województwa śląskiego i województw ościennych, ale także z dość odległych rejonów kraju m.in. z Ełku-opowiada Wiesław Bełz, organizator kongresu i członek zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Kultury. Zapraszamy do lektury wywiadu z Wiesławem Bełzem, organizatorem kongresu i członkiem zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Kultury.

Czytaj więcej: Menedżerowie kultury

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782