Business-Relations.pl

Kultura biznesu

Business Link Szczecin oficjalnie otwarty!

Tidio ‒ startup zajmujący się tworzeniem oprogramowania typu Saas został wyselekcjonowany do udziału w trzytygodniowym wyjeździe do Doliny Krzemowej. Będzie to pierwsza firma ze szczecińskiego Business Link, która wyjedzie ze swoim pomysłem biznesowym do mekki startupów. Konferencja regionalna - Business Mixer po raz pierwszy w Szczecinie połączyła środowisko młodych przedsiębiorców ze światem biznesu.

Czytaj więcej: Business Link Szczecin oficjalnie otwarty!

Dzień otwarty BNI

Business Networking International to największa organizacja rekomendacji biznesowych na świecie. Została założona w roku 1985 w Kalifornii przez Ivana Misnera, guru networkingu.  Dziś działa w ponad 50 krajach skupiając 160 000 członków. Na dzisiejszym Dniu Otwartym katowickiej grupy Meridian pojawiło się blisko 200 gości. Honorowym gościem spotkania był Mateusz Bacański, prezes BNI w Polsce, najmłodszy dyrektor narodowy na świecie.

Więcej zdjęć

Czytaj więcej: Dzień otwarty BNI

Ambasador polskiej gospodarki

Firma Delia Cosmetics została nagrodzona w konkursie dla przedsiębiorców „Ambasador Polskiej Gospodarki", organizowanym przez Business Centre Club pod honorowym patronatem Ministerstwa Spraw Zagranicznych. 17 września w pałacyku Ministerstwa Spraw Zagranicznych odbył się finał VI edycji konkursu. Delia Cosmetics otrzymała nagrodę w kategorii „Eksporter”. Dyplomy dla laureatów zostały wręczone przez Panią minister Katarzynę Kacperczyk i prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego.

Czytaj więcej: Ambasador polskiej gospodarki

Błękitna nadzieja

Dr Sylvia Earle to badacz oceanów i działaczka na rzecz ich ochrony. Założyła Mission Blue i SEAlliance i otrzymała ponad 100 krajowych i międzynarodowych wyróżnień, m.in. zaproszenia od trzech amerykańskich prezydentów. W trakcie swojej niemal 60-letniej kariery przeprowadziła ponad 100 wypraw morskich i spędziła ponad 7000 godzin pod wodą, wliczając w to przewodniczenie pierwszemu zespołowi kobiet – nurków podczas Projektu Tektite w roku 1970 i ustanawiając rekord w samotnym nurkowaniu na 1000 metrów.

Zapraszamy do lektury wywiadu z Błękitna Nadzieja – rozmowa z Dr Sylvią Earle.

Czytaj także

 

Czytaj więcej: Błękitna nadzieja

Wspierając edukację i badania medyczne

Kampania The Estée Lauder Companies Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi – Limitowana edycja The Hand Treatment La Mer i Lip Gloss Bobbi Brown.

Jesień 2014 to dla The Estée Lauder Companies kolejna edycja globalnej Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Kampania Różowej Wstążki prowadzona każdego roku, jest kontynuacją działań na rzecz zdrowia kobiet, które rozpoczęła Evelyn H.Lauder, inicjatorka i współtwórczyni BCA. W tegorocznej edycji marki kosmetyczne Estée Lauder wesprą zbiórkę funduszy na rzecz The Breast Research Foundation®, która prowadzi działania profilaktyczne, rozwija edukację oraz wspiera badania medyczne nad nowotworami piersi. Wśród nich znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown.

 

 

Czytaj więcej: Wspierając edukację i badania medyczne

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782