Business-Relations.pl

Case

Internacjonalizacja MŚP

IMG_1531„MŚP - analiza SWOT. Analiza silnych i słabych stron, szans i zagrożeń małych i średnich przedsiębiorstw - wypracowanie rekomendacji”, „Europa dla MŚP” – to tytuły jednych z najbardziej interesujących sesji drugiego dnia obrad I Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Przedsiębiorstwa prowadzące działalność międzynarodową wykazują się większą dynamiką wzrostu, większą konkurencyjnością, innowacyjnością, długotrwałym zrównoważonym rozwojem, a także tworzą więcej miejsc pracy.

Czytaj więcej: Internacjonalizacja MŚP

Historia marki Guerlain

 Guerlain_3Guerlain to jedna z najstarszych perfumerii świata. Ma szerokie grono lojalnych klientów i cieszy się estymą w przemyśle perfumeryjnym. Ze względu na fakt, że popularnymi akordami zapachów Guerlain są wanilia i bursztyn często mówi się, iż są one inspirowane zapachami wyrobów cukierniczych. ‘Guerlinade’ to nazwa słynnego flagowego akordu obecnego w większości zapachów tej marki. Perfumy o takiej samej nazwie pojawiły się na rynku w roku 1921Zapraszam także do obejrzenia galerii zdjęć poświęconej historii tej marki - business-relations.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=320:guerlain-ponad-300-zapachow&catid=48:wizerunek&Itemid=79

Czytaj więcej: Historia marki Guerlain

Guerlain et moi

 Savonnerie_1Guerlain is among the oldest perfume houses in the world. It has a large and loyal customer following, and is held in high esteem in the perfume industry. Perfumes by Guerlain are often said to be inspired by the scent of confections, as a result of a common vanilla and amber accord in many of their fragrances. This unique attribute is often referred to as the "Guerlinade". A perfume by the same name was launched by Guerlain in 1921.

Czytaj więcej: Guerlain et moi

Guerlain - ponad 300 zapachów

 Guerlain_fpZapraszam Państwa do obejrzenia niezwykle interesujących zdjęć obrazujących historię marki Guerlain.

Czytaj więcej: Guerlain - ponad 300 zapachów

Lancôme (Częsć II)

 Lancome_Genifique_fpLancôme była pierwszą firmą kosmetyczną, która promowała także wartości kulturowe. Jej hasło reklamowe brzmiało : 'Francja ma słowo na określenie piękna : Lancôme’ znane jest na całym świecie

Czytaj więcej: Lancôme (Częsć II)

E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon:

784 110 782